joi, 22 martie 2012

Becali: M-am inregistrat ca locuitor al Sectorului 1 pentru a putea candida la Primaria Capitalei

stirileprotv.ro Europarlamentatrul Gigi Becali a anuntat ca s-a inregistrat ca locuitor al Sectorului 1 din Bucuresti pentru a-si putea depune candidatura la Primaria Generala a Capitalei.

El a precizat ca nu ii este teama de niciun contracandidat, pentru ca are "munitie" pregatita pentru campania electorala.

"Azi (miercuri, n.r.) m-am inregistrat ca locuitor al Sectorului 1, pentru ca palatul meu e cu domiciliul in Sectorul 1. Mi-am mutat domiciliul ca sa-mi pot depune candidatura pentru Primaria Generala", a declarat Gigi Becali intr-o emisiune televizata, citat de Mediafax..

Solicitat sa comenteze conflictul din interiorul PDL intre Silviu Prigoana si intelectualii partidului, printre care Cristian Preda, Becali a a spus: "Intre domnnul Prigoana si Cristian Preda e diferenta ca de la cer la pamant. Prigoana, asa cum e el, a facut totusi ceva in viata lui, Cristian Preda e un trepadus lansat de Basescu, care n-a facut nimic in viata lui, un neica nimeni. Nimic nu stie, nici profesor, nici student, nimic nu stie".

Europarlamentarul PDL Cristian Preda afirma, pe blog, ca a primit de la PDL Bucuresti un punctaj in care, practic, este invatat cum sa se atace singur, pentru ca mesajul este legat de pozitia sa vizavi de o eventuala candidatura la PMB a lui Silviu Prigoana.

Deputatul PDL Silviu Prigoana a declarat, miercuri, ca nu mai candideaza din partea PDL la alegerile pentru Bucuresti, fiind nemultumit ca "greii partidului" Teodor Baconschi, Cristian Preda si Theodor Paleologu nu il considera "suficient de intelectual" ca sa reprezinte partidul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu